top of page
Search
  • Joan of Art

Hello, it’s me…

Pozdrav svima


Moje ime je Jovana. Grad Banja Luka je grad mog rođenja, koji naravno mnogo volim i u kome živim, ali radoznalac u meni ima želju da zaviri u svaki ćošak ove planete. Životna i dosad neispunjena želja mi je London – grad koji je i na neviđeno osvojio moje srce, i u kome bih rado provela ostatak života.

Po struci sam profesorica srpskog jezika i književnosti. Pored ljubavi prema knjigama, moji interesi uglavnom se kreću oko umjetnosti, pa samim tim sam veliki ljubitelj fotografije, dizajna, arhitekture, plesa i muzike.

Takođe, u slobodno vrijeme volim da čitam tekstove i gledam snimke o vrtlarenju (da, potajno sam stara duša zaljubljena u predivne engleske vrtove), gotovo opsesivno gledam sve emisije i filmove mitološke tematike, dokumentarce o geografiji i istoriji Velike Britanije… Vjerovatno zaključujete da sam pomalo poput onih štrebera iz filmova, ali pssst, to nikad ne bih priznala !


Zašto blog ? Šta možete očekivati na njemu i zašto baš ovaj naziv ?

Pa, prvo da možda objasnim ime Joan . Moje ime je Jovana, a engleska verzija mog imena je Joan. Nekoliko velikih žena je nosilo ovo ime, između ostalog i Jovan(k)a Orleanka, a ime “Joan of Arc” po kome je i poznata, dalo mi je ideju za moj nick kad sam kreirala lični profil na instagramu. Budući da sam veliki ljubitelj svih  oblika umjetnosti, i da sam htjela da moj nick sadrži na neki način i moje ime i moje interese, sama po sebi se nametnula ideja da mi nick bude Joan of art . Vjerujte, rijetki su oni koji su shvatili igru riječi.


Moj IG profil možete pogledati na linku   


Blog kao način izražavanja je dugo bio ideja o kojoj sam intezivno razmišljala. Vrijedi li ga pokretati danas kad je blogosfera prezasićena ? O čemu da pišem kad mene mnogo toga interesuje, i da li će uopšte to neko čitati ? Vjerovatno je to razlog zašto sam tako dugo odugovlačila sa pokretanjem bloga, ali na kraju sam shvatila ono najbitnije – da ja blog prvenstveno pokrećem radi sebe, radi nekih svojih interesa i potreba, i dok god rad na njemu mene ispunjava, nešto pozitivno se iz tog rada izrodilo . Oslobođena pritiska poznat kao “šta će narod reći” , odlučila sam se i evo…tu sam, pišem prvi tekst.


Šta možete očekivati na njemu ? Divim se blogerima koji odaberu područje i drže se isključivo istog, ali kao osobu koju mnogo toga interesuje, meni lično je to problem. Iz tog razloga, na blogu možete očekivati tekstove različite tematike. Naravno, to ne znači da ću ići iz krajnosti u krajnost, pa će jedan tekst biti o nacističkoj ideologiji, a drugi o tome kako da napravite stoj na glavi, if you know what I mean !


Ali zato možete očekivati tekstove o umjetnosti pisane riječi – recenzije knjiga koje smatram inspirativnim i vrijednim čitanja (ipak sam ja profesorica književnosti, to mi dođe kao profesionalna deformacija), zatim tekstove o fotografiji, budući da se bar zasad amaterski bavim fotografisanjem. Dizajn kao vid kreativnog i umjetničkog izražaja me posebno interesuje, tako da će tu biti i tekstova o modnom dizajnu, dizajnu i uređenju  interijera te različitim oblicima kreativnosti. Biće tu i tekstova o blogovima/vlogovima, i uopšte profilima  i osobama sa različitih društvenih mreža koji me inspirišu i za koje smatram da ih vrijedi zapratiti. Želja mi je da ostvarim i poneki intervju sa osobama koje ostavljaju trag na umjetničkoj sceni, bave se kreativnim radom ili jednostavno stilom svog života inspirišu ljude oko sebe.


Da blog ne bi bio više o umjetnosti a manje o životu, potrudiću se da obrađujem i neke teme koje me pored umjetnosti zanimaju, a koje se više odnose na svakodnevne i ne tako svakodnevne životne situacije . Život i način na koji ga proživljamo nekad je umjetnost sama po sebi, i dužni smo sebi da ga pokušamo olakšati i uljepšati kako god možemo. Iskreno vjerujem da naše misli imaju moć i da način na koji organizujemo svoj mindset, to jest način razmišljanja, može da definiše i sam naš život.


Dakle, ako bih trebala odabrati neku mantru da opišem ovaj blog, a vjerovatno i mene lično,  onda bi to bilo :

Izaberi pravi MINDSTYLE ako želiš kvalitetan LIFESTYLE !

Nadam se da ćete uživati i pronaći  nešto vrijedno vašeg vremena . Svi savjeti, pohvale i konstruktivne kritike su jednako poželjni i očekivani .

Jovana



16 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page